Kadra

Nasza kadra dobierana jest z najwyższą starannością. Jest to zespół pełnych pasji, zaangażowanych i wykształconych nauczycieli, specjalistów i instruktorów. To profesjonaliści w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Teresa Syguła

Dyrektor Przedszkola, pedagog
Swoją przygodę z oświatą rozpoczęła od czteroletniego Studium Wychowania Przedszkolnego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna oraz dwuletnich studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego: „Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi”, które dały między innymi uprawnienia do zakładania przedszkoli i placówek integracyjnych. Nabierała doświadczeń pracując z dziećmi w szkołach publicznych i niepublicznych oraz placówkach terapeutycznych. Przez pięć lat była dyrektorem jednej z najlepszych szkół w Warszawie: Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 47 im. Roberta Schumana Fundacji Primus. Podnosząc swoje kwalifikacje ukończyła roczny kurs z zakresu terapii pedagogicznej. Miała możliwość przyjrzenia się z bliska  pracy kolegów (od przedszkola po Uniwersytet) w  Anglii, Finlandii, Estonii i Francji. Przeprowadziła przez pierwszy etap nauczania wiele pokoleń małych uczniów nie tylko ucząc ich pisania i czytania, ale rozbudzając w nich poczucie własnej wartości i wyjątkowości. Prowadzenie przedszkoli niepublicznych w wymiarze osobistym jest zwieńczeniem Jej wieloletniego doświadczenia  zawodowego.

Stefania Moskalik

Dyrektor Przedszkola, pedagog
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Pedagogika: Kształcenie Wczesnoszkolne z Wychowaniem Przedszkolnym. Ukończyła kurs Zarządzania Oświatą. Już w trakcie studiów pasjonowała się tematyką wiążącą się z diagnozowaniem oraz stymulowaniem rozwoju zdolności u dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Swoje zainteresowania przełożyła na pracę z dziećmi w przedszkolach zarówno publicznych i niepublicznych. Posiada szerokie zdolności organizatorskie, jest sumienna i systematyczna w swoich działaniach. W 2018 roku  ukończyła szkolenie I-go stopnia na terapeutę integracji sensorycznej organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie. Prywatnie jest mamą 3-letniej Weroniki.
 

Barbara Konarzewska

 
Kierownik administracyjny, opiekunka dziecięca
Jest w trakcie studiów na Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP Wszechnica Polska w Warszawie, na kierunku: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Jest osobą pełną wyrozumiałości i odpowiedzialności. Szybko nawiązuje serdeczny kontakt z dziećmi. Dzięki zaangażowaniu i sercu, które wkłada w swoją pracę z najmłodszymi, zyskuje uznanie Rodziców. Praca z dziećmi to dla Pani Basi nie tylko zawód, ale przede wszystkim prawdziwa pasja, przynosząca wiele radości i satysfakcji. Prywatnie jest Mamą dwóch wspaniałych nastolatków.

Klaudia Kierzkowska

Nauczyciel przedszkolny
Absolwentka SGGW w Warszawie, na kierunku pedagogika z terapią pedagogiczną. Energiczna, uśmiechnięta i pełna zaangażowania w swoją pracę. Ukończyła kurs na kierownika wycieczek szkolnych i opiekuna kolonii. Cechują ją duża empatia i troska o dobro dzieci. W swojej pracy zależy jej na wszechstronnym rozwoju dziecka. W szczególności bardzo lubi rozwijać sferę plastyczną i artystyczną dzieci.

Diana Mazur

Opiekunka dziecięca
Jest energiczna, uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do świata. Czas spędzony z dziećmi jest dla niej wyjątkowy. Uśmiech dziecka to najlepsza nagroda za codzienny wysiłek wkładany w pracę z Maluszkami. Uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, czytaniu dobrej książki oraz na grach i zabawach ze swoim nastoletnim synem.

Martyna Golańska

Pomoc nauczyciela
Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracę z dziećmi rozpoczęła bardzo wcześnie, ponieważ już na studiach pracowała jako opiekunka. Jest otwartą i rozmowną osobą. Łatwo nawiązuje znajomości co przekłada się na szybkie złapanie kontaktu z dzieckiem. Odznacza się również wielką cierpliwością. Kocha książki, muzykę, kino oraz podróże jednak najbardziej oddana jest sztuce co wiąże się z pracami plastycznymi, które z wielką przyjemnością i różnorodnością tworzy razem ze swoimi podopiecznymi. Uwielbia zajmować się maluchami, praca i przebywanie z nimi to dla Martyny prawdziwa przyjemność.
 

Iwona Kałuska

 
Pomoc nauczyciela
Po maturze przez 20 lat pracowała w międzynarodowej firmie przy obsłudze klienta. Po urodzeniu córki  postanowiła zmienić swoje życie zawodowe. Praca z dziećmi pozwoliła Jej wykorzystać w praktyce wiedzę zdobytą podczas opieki nad własną pociechą. Rozpoczęła pracę w przedszkolu starając się, aby dzieci jadły smacznie, przebywały w czystych pomieszczeniach. W razie potrzeby pomaga w opiece nad dziećmi. W wolnym czasie lubi zająć się dobrą książką, filmem czy też wyszywać kanwy haftem krzyżykowym. Dodatkowo bardzo lubi planować i organizować rodzinne wycieczki, szczególnie pod względem wyszukiwania miejsc wartych obejrzenia jak i poznania ich historii. Pasją Pani Iwony jest  fotografowanie - dokumentowanie ważnych wydarzeń rodzinnych, a następnie ich opisywanie i układanie.

Sandra Syguła

Nauczyciel języka angielskiego
Absolwentka warszawskiej SGH i pasjonatka języków obcych – biegle posługuje się językiem angielskim, niemieckim i hiszpańskim. Ciocia Sandra codziennie zaraża dzieci swoją pasją do języka angielskiego, szczególny nacisk kładąc na nauczanie języka poprzez ruch (Total Physical Response). Podczas zajęć dzieci bardzo dużo śpiewają, uczą się nowych słówek, a poprzez różnorodne zabawy utrwalają i powtarzają wcześniej poznane zwroty. Chociaż jej uczniowie są jeszcze bardzo mali, Ciocia Sandra przynosi na zajęcia również kolorowe, interaktywne książeczki w języku angielskim. Sama bowiem w wolnym czasie uwielbia czytać książki, więc jej marzeniem jest wychowanie równie gorliwych czytelników 😉

Małgorzata Batory – Dominiak

Terapeuta Integracji Sensorycznej
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku – pedagogika terapeutyczna. Terapią dzieci zajmuje się od 2008 roku. Swoje serce włożyła w pracę z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi (m.in. autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, zespół Patau, zespół Edwardsa, zespół łamliwego chromosomu X) oraz terminalnie chorymi. Specjalizuje się w terapii integracji sensorycznej (posiada uprawnienia do diagnozowania i prowadzenia terapii wydane przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej) oraz terapii ręki (Szkoła Terapii Ręki Agnieszki Rosy). W pracy terapeutycznej wykorzystuje różne formy terapii i wspomagania rozwoju dziecka (m.in. arteterapia, pedagogika Marii Montessori, metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sheroborne). Stale poszerza wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach z zakresu integracji sensorycznej i rehabilitacji. Prywatnie mama Ignasia i Michalinki. Z pasji – twórca własnoręcznie zrobionych zabawek i pomocy terapeutycznych. Z zamiłowania – władca wioseł i kapoka.

Joanna Ratowska

Logopeda
Absolwentka Wydziału Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, podyplomowych studiów logopedycznych na UW oraz dwuletniego studium pedagogicznego dla czynnych zawodowo nauczycieli. Ukończyła wiele kursów i warsztatów, m.in.: Metodę Ruchów Artykulacyjnych, J. Falany-Kozłowskiej dla dzieci dyslektycznych oraz z innymi zaburzeniami mowy, logorytmikę, muzykoterapię, arteterapię, pedagogikę zabawy, Metodę Tomatisa w pracy z dziećmi autystycznymi. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy w żłobku i przedszkolu jako logopeda, instruktor zajęć logorytmicznych i muzykoterapeutycznych, zabaw integracyjnych dla rodziców z dziećmi. Prowadzi zajęcia z dziećmi żłobkowymi, przedszkolnymi, szkolnymi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Zajmuje się zarówno typowymi wadami wymowy, jak i opóźnionym rozwojem mowy czy zaburzeniami komunikacji.

Aneta Babiuk-Massalska

Psycholog
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Liczne dodatkowe kursy rozwijające, w tym Studium Pomocy Psychologicznej Instytutu Psychologii Zdrowia, szkolenie z zakresu mutyzmu wybiórczego, wybrane kursy pedagogiki Marii Montessori. Wspiera Rodziców, Dzieci i Nauczycieli: w przedszkolach, szkołach oraz podczas wizyt domowych. Prowadzi warsztaty, konsultacje, na których spotyka dorosłych otwartych na rozmowę i rozwijanie siebie jako opiekunów i mentorów młodych ludzi. Prywatnie jest Żoną oraz Mamą trzech Synów, jej pasją jest fotografowanie, ludzie i gra na niektórych instrumentach.

Marzena Borowiecka

Rytmika, Taniec, Pianino
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. W swoim dorobku edukacyjnym posiada wiele kursów doskonalących oraz kwalifikacyjnych, które mają pozytywny wpływ na jakość prowadzonych przez Nią zajęć: m.in. metody B.Strauss, C.Orffa, E.J.Dalcroze’a, muzyka przez ruch czy muzykoterapia. W swojej pracy zawodowej rozumie tkwiącą w dziecku potrzebę ruchu i aktywności. Poprzez zajęcia rytmiczne wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę.

Mariola Łagowska

Woźna
Mama dwóch wspaniałych córek, dzięki którym odkryła w sobie potencjał do pracy wśród najmłodszych. W wolnym czasie najchętniej wędruje po górach w towarzystwie najbliższej rodziny. Kocha przyrodę, a jednym z Jej ulubionych zajęć jest pielęgnowanie kwiatów, którymi uwielbia się otaczać. W Domku Elfów dba o czystość, wprowadza ciepłą, domową, rodzinną atmosferę.