Kadra

Do naszej kadry dołączają najlepsi. Pracowników dobieramy z najwyższą starannością. Nasi wychowawcy to wykształceni profesjonaliści w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ludzie pełni pasji i zaangażowania.

Teresa Syguła

Dyrektor Przedszkola, pedagog
To nasz dobry duch, który zapina przedszkole dosłownie na ostatni guzik. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna oraz dwuletnich studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego: „Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi”. Te ostatnie dały jej między innymi uprawnienia do zakładania przedszkoli i placówek integracyjnych. I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od czteroletniego Studium Wychowania Przedszkolnego. Przez lata zdobywała doświadczenie pracując z dziećmi w szkołach publicznych i niepublicznych a także placówkach terapeutycznych. Przez pięć lat dyrektor jednej z najlepszych szkół w Warszawie - Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 47 im. Roberta Schumana Fundacji Primus. Jak by tego było mało ukończyła roczny kurs z zakresu terapii pedagogicznej. Dzięki pobytom w Anglii, Finlandii, Estonii i Francji poznała z bliska pracę placówek oświatowych od przedszkola po Uniwersytet w tych krajach. Poprowadziła przez pierwszy etap nauczania kilka pokoleń małych uczniów. Ona nie tylko uczyła ich czytania i pisania. Młodzi ludzie pod jej kierunkiem odbierali poczucie własnej wartości i wyjątkowości, które w nich budowała. Zwieńczeniem jej pracy z dziećmi i ogromnego doświadczenia jest prowadzenie przedszkoli niepublicznych.
 

Renata Kostrzewa

 
Wicedyrektor, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Absolwentka Warszawskiej Szkoły Wyższej im. B. Jańskiego na kierunku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Po uzyskaniu dyplomu Opiekunki Dziecięcej rozpoczęła pracę z dziećmi w wieku żłobkowym. Kolejne 20 lat poświęciła dzieciom w wieku od 2-6 lat pełniąc rolę nauczyciela wychowania przedszkolnego. Pełniła również funkcję wicedyrektora pedagogicznego w przedszkolu. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę i umiejętności zdobyte podczas wielu różnych kursów i szkoleń m.in. dziecięcej matematyki, odimiennej nauki czytania, nauki czytania metodą symultaniczno - sekwencyjną, metody aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss. Pani Renata posiada również kwalifikacje z zakresu diagnozy gotowości szkolnej oraz terapii ręki. Z powodzeniem prowadzi dzieci z grupy ryzyka dysleksji i dysgrafii. W swojej pracy wykorzystuje pełną paletę metod aktywizujących wzbogaconych o elementy metody integracji sensorycznej oraz psychomotoryki. Aktualnie podnosi swoje kompetencje zawodowe na studiach z zakresu zarządzania oświatą. Cechuje się indywidualnym podejściem do każdego podopiecznego, rozwija jego uzdolnienia tak, by mógł odważnie i w pełni przygotowany rozpocząć naukę w szkole i osiągać sukcesy. Praca z dziećmi przynosi jej ogromną satysfakcję i radość, bo uśmiech dziecka jest największą nagrodą za wysiłek włożony w jego nauczanie. Zainteresowania Pani Renaty zmierzają w kierunku zarządzania oświatą. W wolnych chwilach lubi długo i aktywnie spacerować. Jest towarzyska, chętnie odkrywa historię nowych miejsc i ich zabytków.

Diana Mazur

Opiekunka dziecięca
Jest energiczna, uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do świata. Czas spędzony z dziećmi jest dla niej wyjątkowy. Uśmiech dziecka to najlepsza nagroda za codzienny wysiłek wkładany w pracę z Maluszkami. Uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, czytaniu dobrej książki oraz na grach i zabawach ze swoim nastoletnim synem.
 

Iwona Kałuska

 
Pomoc nauczyciela
Po maturze przez 20 lat pracowała w międzynarodowej firmie przy obsłudze klienta. Po urodzeniu córki  postanowiła zmienić swoje życie zawodowe. Praca z dziećmi pozwoliła Jej wykorzystać w praktyce wiedzę zdobytą podczas opieki nad własną pociechą. Rozpoczęła pracę w przedszkolu starając się, aby dzieci jadły smacznie, przebywały w czystych pomieszczeniach. W razie potrzeby pomaga w opiece nad dziećmi. W wolnym czasie lubi zająć się dobrą książką, filmem czy też wyszywać kanwy haftem krzyżykowym. Dodatkowo bardzo lubi planować i organizować rodzinne wycieczki, szczególnie pod względem wyszukiwania miejsc wartych obejrzenia jak i poznania ich historii. Pasją Pani Iwony jest  fotografowanie - dokumentowanie ważnych wydarzeń rodzinnych, a następnie ich opisywanie i układanie.

Monika Kowalska

Pomoc przedszkolna
Praca z dziećmi to jej powołanie, czerpie z niej wiele radości i satysfakcji. Zdobyła doświadczenie w dużym przedszkolu publicznym, gdzie wspomagała nauczycielki w czynnościach pielęgnacyjnych i opiekuńczych oraz dbała o czystość pomieszczeń. W naszej placówce tworzy serdeczną atmosferę, zarażając wszystkich swoim uśmiechem. Przygotowuje smaczne posiłki dla dzieci i troszczy się o to, by jadły z apetytem. Dba również o sprawy gospodarcze. Jest osobą ciepłą i pomocną, wspiera nauczycielki i opiekunki w codziennej opiece nad dziećmi.

Agnieszka Majewska

Nauczyciel języka angielskiego
Studentka trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Pasjonatka zarówno samego języka jak i kultury Wielkiej Brytanii. Laureatka olimpiady z języka angielskiego. Jako lektorka stale się doskonali, uczestniczyła w wielu specjalistycznych szkoleniach. Aktualnie bierze udział w rocznym programie stażowy "Wspieranie przez relacje" Fundacji Bullerbyn, gdzie ma możliwość zgłębiania pedagogiki Gestalt i wychowania demokratycznego. Uwielbia pracę z dziećmi. Ponad 6 lat temu rozpoczęła swoją przygodę zakładając gromadę zuchową w swoim rodzinnym mieście. W wolnym czasie interesuję się tańcem kontaktowym, kuglarstwem, teatrem, a także sztuką performatywną. Uwielbia wymyślać nowe gry, a także piosenki na swoje zajęcia. Uważa, że gitara i śpiew na żywo dodają drobinę wyjątkowego klimatu podczas jej zajęć z dziećmi.

Anna Legęć

Logopeda kliniczny
Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej na kierunku logopedia z audiologią ze specjalnością kliniczną. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wielu praktyk w szkołach, przedszkolach i ośrodkach terapeutycznych. Brała udział w licznych szkoleniach i webinariach, m.in z terapii ręki, diagnozy dzieci z opóźnionym rozwojem mowy czy terapii miofunkcjonalnej. Obecnie prowadzi indywidualne i grupowe terapie logopedyczne w przedszkolach na terenie Warszawy. Szczególnie interesują ją zagadnienia z zakresu dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy i dwujęzyczności. W pracy szczególnie ważne jest dla niej nawiązanie relacji z dzieckiem i stworzenie atmosfery, która będzie sprzyjać wspólnej przygodzie terapeutycznej.

Aneta Babiuk-Massalska

Psycholog
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła liczne dodatkowe kursy rozwijające, w tym Studium Pomocy Psychologicznej Instytutu Psychologii Zdrowia, szkolenie z zakresu mutyzmu wybiórczego, wybrane kursy pedagogiki Marii Montessori. Wspiera Rodziców, Dzieci i Nauczycieli: w przedszkolach, szkołach oraz podczas wizyt domowych. Prowadzi warsztaty, konsultacje, na których spotyka dorosłych otwartych na rozmowę i rozwijanie siebie jako opiekunów i mentorów młodych ludzi. Prywatnie jest mamą trzech synów. Z pasją zajmuje się fotografowaniem i graniem na instrumentach. Kocha ludzi.

Marzena Borowiecka

Rytmika, Taniec, Pianino
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. Pracuje wykorzystując m.in. metody B.Strauss, C.Orffa, E.J.Dalcroze’a, muzyka przez ruch czy muzykoterapia. Jest lubiana przez dzieci ponieważ rozumie tkwiącą w nich potrzebę aktywności i ruchu. Poprzez zajęcia rytmiczne wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę.