Kadra

Do naszej kadry dołączają najlepsi. Pracowników dobieramy z najwyższą starannością. Nasi wychowawcy to wykształceni profesjonaliści w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ludzie pełni pasji i zaangażowania.

Teresa Syguła

Dyrektor Przedszkola, pedagog
To nasz dobry duch, który zapina przedszkole dosłownie na ostatni guzik. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna oraz dwuletnich studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego: „Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi”. Te ostatnie dały jej między innymi uprawnienia do zakładania przedszkoli i placówek integracyjnych. I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od czteroletniego Studium Wychowania Przedszkolnego. Przez lata zdobywała doświadczenie pracując z dziećmi w szkołach publicznych i niepublicznych a także placówkach terapeutycznych. Przez pięć lat dyrektor jednej z najlepszych szkół w Warszawie - Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 47 im. Roberta Schumana Fundacji Primus. Jak by tego było mało ukończyła roczny kurs z zakresu terapii pedagogicznej. Dzięki pobytom w Anglii, Finlandii, Estonii i Francji poznała z bliska pracę placówek oświatowych od przedszkola po Uniwersytet w tych krajach. Poprowadziła przez pierwszy etap nauczania kilka pokoleń małych uczniów. Ona nie tylko uczyła ich czytania i pisania. Młodzi ludzie pod jej kierunkiem odbierali poczucie własnej wartości i wyjątkowości, które w nich budowała. Zwieńczeniem jej pracy z dziećmi i ogromnego doświadczenia jest prowadzenie przedszkoli niepublicznych.

Stefania Moskalik

Dyrektor Przedszkola, pedagog
Jest absolwentką Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Pedagogika: Kształcenie Wczesnoszkolne z Wychowaniem Przedszkolnym. Ukończyła kurs Zarządzania Oświatą. Pasjonuje ją tematyka wiążącą się z diagnozowaniem oraz stymulowaniem rozwoju zdolności u dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Swoje zainteresowania wykorzystuje w pracy z dziećmi. Posiada szerokie zdolności organizatorskie, jest sumienna i systematyczna w swoich działaniach. W 2018 roku  ukończyła szkolenie I-go stopnia na terapeutę integracji sensorycznej organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie. Prywatnie jest mamą Weroniki i Wojtusia.

Klaudia Kierzkowska

Nauczyciel przedszkolny
Absolwentka SGGW w Warszawie, na kierunku pedagogika z terapią pedagogiczną. Energiczna, uśmiechnięta i pełna zaangażowania w swoją pracę. Ukończyła kurs na kierownika wycieczek szkolnych i opiekuna kolonii. Cechują ją duża empatia i troska o dobro dzieci. W swojej pracy zależy jej na wszechstronnym rozwoju dziecka. W szczególności bardzo lubi rozwijać sferę plastyczną i artystyczną dzieci.

Diana Mazur

Opiekunka dziecięca
Jest energiczna, uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do świata. Czas spędzony z dziećmi jest dla niej wyjątkowy. Uśmiech dziecka to najlepsza nagroda za codzienny wysiłek wkładany w pracę z Maluszkami. Uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, czytaniu dobrej książki oraz na grach i zabawach ze swoim nastoletnim synem.

Martyna Golańska

Pomoc nauczyciela
Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracę z dziećmi rozpoczęła bardzo wcześnie, ponieważ już na studiach pracowała jako opiekunka. Jest otwartą i rozmowną osobą. Łatwo nawiązuje znajomości co przekłada się na szybkie złapanie kontaktu z dzieckiem. Odznacza się również wielką cierpliwością. Kocha książki, muzykę, kino oraz podróże jednak najbardziej oddana jest sztuce co wiąże się z pracami plastycznymi, które z wielką przyjemnością i różnorodnością tworzy razem ze swoimi podopiecznymi. Uwielbia zajmować się maluchami, praca i przebywanie z nimi to dla Martyny prawdziwa przyjemność.
 

Iwona Kałuska

 
Pomoc nauczyciela
Po maturze przez 20 lat pracowała w międzynarodowej firmie przy obsłudze klienta. Po urodzeniu córki  postanowiła zmienić swoje życie zawodowe. Praca z dziećmi pozwoliła Jej wykorzystać w praktyce wiedzę zdobytą podczas opieki nad własną pociechą. Rozpoczęła pracę w przedszkolu starając się, aby dzieci jadły smacznie, przebywały w czystych pomieszczeniach. W razie potrzeby pomaga w opiece nad dziećmi. W wolnym czasie lubi zająć się dobrą książką, filmem czy też wyszywać kanwy haftem krzyżykowym. Dodatkowo bardzo lubi planować i organizować rodzinne wycieczki, szczególnie pod względem wyszukiwania miejsc wartych obejrzenia jak i poznania ich historii. Pasją Pani Iwony jest  fotografowanie - dokumentowanie ważnych wydarzeń rodzinnych, a następnie ich opisywanie i układanie.

Sandra Syguła

Nauczyciel języka angielskiego
Absolwentka warszawskiej SGH i pasjonatka języków obcych – biegle posługuje się językiem angielskim, niemieckim i hiszpańskim. Obecnie studiuje Pedagogikę i wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne na UW. Ciocia Sandra codziennie zaraża dzieci swoją pasją do języka angielskiego, szczególny nacisk kładąc na nauczanie języka poprzez ruch (Total Physical Response). Podczas zajęć dzieci bardzo dużo śpiewają, uczą się nowych słówek, a poprzez różnorodne zabawy utrwalają i powtarzają wcześniej poznane zwroty. Chociaż jej uczniowie są jeszcze bardzo mali, Ciocia Sandra przynosi na zajęcia również kolorowe, interaktywne książeczki w języku angielskim. Sama bowiem w wolnym czasie uwielbia czytać książki, więc jej marzeniem jest wychowanie równie gorliwych czytelników 😉

Katarzyna Liskowec

Nauczyciel języka hiszpańskiego
Ukończyła filologię hiszpańską na Uniwersytecie Śląskim. W czasie studiów miała okazję doskonalić język w ramach programu ERASMUS na południu Hiszpanii, na Universidad de Cádiz, gdzie rozwijała także swoje zainteresowania literackie. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała ucząc hiszpańskiego w przedszkolu i w szkołach językowych. Poznając różne metody i podejścia do nauki języka, najbliższe jest jej uczenie poprzez zabawę i zanurzenie w kulturę. Sama, mając głowę pełną pomysłów, jest otwarta na potrzeby i chęci dzieci. Skoro każdy uczy się trochę inaczej, nie ma jednej najlepszej metody, dlatego czerpie inspirację z różnych kierunków i wykorzystuję różnorodne materiały. Uczenie języka jest dla niej wielką przygodą, w której razem z uczniami, odkrywa świat en español. Oprócz poznawania słów i wyrażeń poprzez czytanie, próbuje dotrzeć do emocji poprzez muzykę i śpiew, a pracując z młodszymi dziećmi również poprzez ruch i taniec. Jak wiadomo, południe Hiszpanii to przede wszystkim pełne napięcia flamenco, którego rytm i ekspresja sprawia, że język staje się nie tyle komunikatem, co sposobem ekspresji, a jego rozumienie kluczem do uczestnictwa w życiu zbiorowym. Zafascynowana tym zjawiskiem, dzieli się pasją z swoimi uczniami.

Małgorzata Batory – Dominiak

Terapeuta Integracji Sensorycznej
Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku – pedagogika terapeutyczna. Od 2008 roku zajmuje się terapią dzieci. Jest z powołania specjalistką w terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (m.in. autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, zespół Patau, zespół Edwardsa, zespół łamliwego chromosomu X) oraz terminalnie chorymi. Specjalizuje się w terapii integracji sensorycznej (posiada uprawnienia do diagnozowania i prowadzenia terapii wydane przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej) oraz terapii ręki (Szkoła Terapii Ręki Agnieszki Rosy). W pracy terapeutycznej wykorzystuje różne formy terapii i wspomagania rozwoju dziecka (m.in. arteterapia, pedagogika Marii Montessori, metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sheroborne). Ciągle pracuje nad zdobywaniem dalszej wiedzy. Uczestniczy w szkoleniach i konferencjach z zakresu integracji sensorycznej i rehabilitacji. Prywatnie jest mamą Ignasia i Michalinki. Z pasją zajmuje się robieniem zabawek i pomocy terapeutycznych.

Julia Kopczyńska

Logopeda
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego na Uniwersytecie Przyrodzniczo -Humanistycznym oraz podyplomowych studiów logopedycznych na UPH. Instruktor Masażu Shantala. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy w żłobku i przedszkolu jako logopeda. Prowadzi terapię logopedyczną z dziećmi żłobkowymi, przedszkolnymi, szkolnymi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Zajmuje się zarówno typowymi wadami wymowy, jak i opóźnionym rozwojem mowy czy zaburzeniami komunikacji. Z myślą o dzieciach, które najlepiej rozwijają się przez zabawę, stara się by zajęcia były przyjazne i atrakcyjne, pracuje zarówno przy stoliku, ćwicząc przed lustrem jak i bawiąc się na dywanie.

Aneta Babiuk-Massalska

Psycholog
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła liczne dodatkowe kursy rozwijające, w tym Studium Pomocy Psychologicznej Instytutu Psychologii Zdrowia, szkolenie z zakresu mutyzmu wybiórczego, wybrane kursy pedagogiki Marii Montessori. Wspiera Rodziców, Dzieci i Nauczycieli: w przedszkolach, szkołach oraz podczas wizyt domowych. Prowadzi warsztaty, konsultacje, na których spotyka dorosłych otwartych na rozmowę i rozwijanie siebie jako opiekunów i mentorów młodych ludzi. Prywatnie jest mamą trzech synów. Z pasją zajmuje się fotografowaniem i graniem na instrumentach. Kocha ludzi.

Marzena Borowiecka

Rytmika, Taniec, Pianino
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. Pracuje wykorzystując m.in. metody B.Strauss, C.Orffa, E.J.Dalcroze’a, muzyka przez ruch czy muzykoterapia. Jest lubiana przez dzieci ponieważ rozumie tkwiącą w nich potrzebę aktywności i ruchu. Poprzez zajęcia rytmiczne wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę.

Mariola Łagowska

Pomoc przedszkolna
Mama dwóch wspaniałych córek, dzięki którym odkryła w sobie potencjał do pracy wśród najmłodszych. W wolnym czasie najchętniej wędruje po górach w towarzystwie najbliższej rodziny. Kocha przyrodę, a jednym z Jej ulubionych zajęć jest pielęgnowanie kwiatów, którymi uwielbia się otaczać. W Domku Elfów dba o czystość, wprowadza ciepłą, domową, rodzinną atmosferę.