Kadra

Nasza kadra dobierana jest z najwyższą starannością. Jest to zespół pełnych pasji, zaangażowanych i wykształconych nauczycieli, specjalistów i instruktorów. To profesjonaliści w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Teresa Syguła

Dyrektor Przedszkola, pedagog
Swoją przygodę z oświatą rozpoczęła od czteroletniego Studium Wychowania Przedszkolnego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna oraz dwuletnich studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego: „Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi”, które dały między innymi uprawnienia do zakładania przedszkoli i placówek integracyjnych. Nabierała doświadczeń pracując z dziećmi w szkołach publicznych i niepublicznych oraz placówkach terapeutycznych. Przez pięć lat była dyrektorem jednej z najlepszych szkół w Warszawie: Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 47 im. Roberta Schumana Fundacji Primus. Podnosząc swoje kwalifikacje ukończyła roczny kurs z zakresu terapii pedagogicznej. Miała możliwość przyjrzenia się z bliska  pracy kolegów (od przedszkola po Uniwersytet) w  Anglii, Finlandii, Estonii i Francji. Przeprowadziła przez pierwszy etap nauczania wiele pokoleń małych uczniów nie tylko ucząc ich pisania i czytania, ale rozbudzając w nich poczucie własnej wartości i wyjątkowości. Prowadzenie przedszkoli niepublicznych w wymiarze osobistym jest zwieńczeniem Jej wieloletniego doświadczenia  zawodowego.

Stefania Moskalik

Dyrektor Przedszkola, pedagog
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Pedagogika: Kształcenie Wczesnoszkolne z Wychowaniem Przedszkolnym. Ukończyła kurs Zarządzania Oświatą. Już w trakcie studiów pasjonowała się tematyką wiążącą się z diagnozowaniem oraz stymulowaniem rozwoju zdolności u dzieci w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Swoje zainteresowania przełożyła na pracę z dziećmi w przedszkolach zarówno publicznych i niepublicznych. Posiada szerokie zdolności organizatorskie, jest sumienna i systematyczna w swoich działaniach. W 2018 roku  ukończyła szkolenie I-go stopnia na terapeutę integracji sensorycznej organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie. Prywatnie jest mamą 3-letniej Weroniki.

Klaudia Kierzkowska

Nauczyciel przedszkolny
Absolwentka SGGW w Warszawie, na kierunku pedagogika z terapią pedagogiczną. Energiczna, uśmiechnięta i pełna zaangażowania w swoją pracę. Ukończyła kurs na kierownika wycieczek szkolnych i opiekuna kolonii. Cechują ją duża empatia i troska o dobro dzieci. W swojej pracy zależy jej na wszechstronnym rozwoju dziecka. W szczególności bardzo lubi rozwijać sferę plastyczną i artystyczną dzieci.
 

Barbara Konarzewska

 
Kierownik administracyjny, opiekunka dziecięca
Jest w trakcie studiów na Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP Wszechnica Polska w Warszawie, na kierunku: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. Jest osobą pełną wyrozumiałości i odpowiedzialności. Szybko nawiązuje serdeczny kontakt z dziećmi. Dzięki zaangażowaniu i sercu, które wkłada w swoją pracę z najmłodszymi, zyskuje uznanie Rodziców. Praca z dziećmi to dla Pani Basi nie tylko zawód, ale przede wszystkim prawdziwa pasja, przynosząca wiele radości i satysfakcji. Prywatnie jest Mamą dwóch wspaniałych nastolatków.
 

Iwona Kałuska

 
Pomoc nauczyciela
Po maturze przez 20 lat pracowała w międzynarodowej firmie przy obsłudze klienta. Po urodzeniu córki  postanowiła zmienić swoje życie zawodowe. Praca z dziećmi pozwoliła Jej wykorzystać w praktyce wiedzę zdobytą podczas opieki nad własną pociechą. Rozpoczęła pracę w przedszkolu starając się, aby dzieci jadły smacznie, przebywały w czystych pomieszczeniach. W razie potrzeby pomaga w opiece nad dziećmi. W wolnym czasie lubi zająć się dobrą książką, filmem czy też wyszywać kanwy haftem krzyżykowym. Dodatkowo bardzo lubi planować i organizować rodzinne wycieczki, szczególnie pod względem wyszukiwania miejsc wartych obejrzenia jak i poznania ich historii. Pasją Pani Iwony jest  fotografowanie - dokumentowanie ważnych wydarzeń rodzinnych, a następnie ich opisywanie i układanie.

Diana Mazur

Opiekunka dziecięca
Jest energiczna, uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do świata. Czas spędzony z dziećmi jest dla niej wyjątkowy. Uśmiech dziecka to najlepsza nagroda za codzienny wysiłek wkładany w pracę z Maluszkami. Uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, czytaniu dobrej książki oraz na grach i zabawach ze swoim nastoletnim synem.

Katarzyna Zagajewska

Nauczyciel języka angielskiego
Absolwentka Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku filologia angielska, w specjalności - nauczanie języka angielskiego. Jest bardzo zaangażowanym w swoją pracę lektorem. Autorki program nauczania Pani Kasi to przede wszystkim mnóstwo piosenek, zaprzyjaźnione pacynki, ciekawe historyjki, różnorodne zabawy rozwijające kreatywność oraz zabawy ruchowe wspomagające motorykę i muzykalność. Podczas pracy z dziećmi ważne jest dla niej stworzenie przyjaznej atmosfery, tak aby dzieci czuły się swobodnie i naturalnie. W trakcie zajęć wykorzystuje metody oparte na komunikacji, imersji, wspólnej zabawie i rozwijaniu wyobraźni. Jej hobby to muzyka i śpiew.

Małgorzata Batory – Dominiak

Terapeuta Integracji Sensorycznej
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku – pedagogika terapeutyczna. Terapią dzieci zajmuje się od 2008 roku. Swoje serce włożyła w pracę z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi (m.in. autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, zespół Patau, zespół Edwardsa, zespół łamliwego chromosomu X) oraz terminalnie chorymi. Specjalizuje się w terapii integracji sensorycznej (posiada uprawnienia do diagnozowania i prowadzenia terapii wydane przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej) oraz terapii ręki (Szkoła Terapii Ręki Agnieszki Rosy). W pracy terapeutycznej wykorzystuje różne formy terapii i wspomagania rozwoju dziecka (m.in. arteterapia, pedagogika Marii Montessori, metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sheroborne). Stale poszerza wiedzę uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach z zakresu integracji sensorycznej i rehabilitacji. Prywatnie mama Ignasia i Michalinki. Z pasji – twórca własnoręcznie zrobionych zabawek i pomocy terapeutycznych. Z zamiłowania – władca wioseł i kapoka.

Joanna Ratowska

Logopeda
Absolwentka Wydziału Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim, podyplomowych studiów logopedycznych na UW oraz dwuletniego studium pedagogicznego dla czynnych zawodowo nauczycieli. Ukończyła wiele kursów i warsztatów, m.in.: Metodę Ruchów Artykulacyjnych, J. Falany-Kozłowskiej dla dzieci dyslektycznych oraz z innymi zaburzeniami mowy, logorytmikę, muzykoterapię, arteterapię, pedagogikę zabawy, Metodę Tomatisa w pracy z dziećmi autystycznymi. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy w żłobku i przedszkolu jako logopeda, instruktor zajęć logorytmicznych i muzykoterapeutycznych, zabaw integracyjnych dla rodziców z dziećmi. Prowadzi zajęcia z dziećmi żłobkowymi, przedszkolnymi, szkolnymi, młodzieżą oraz osobami dorosłymi. Zajmuje się zarówno typowymi wadami wymowy, jak i opóźnionym rozwojem mowy czy zaburzeniami komunikacji.

Aneta Babiuk-Massalska

Psycholog
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Liczne dodatkowe kursy rozwijające, w tym Studium Pomocy Psychologicznej Instytutu Psychologii Zdrowia, szkolenie z zakresu mutyzmu wybiórczego, wybrane kursy pedagogiki Marii Montessori. Wspiera Rodziców, Dzieci i Nauczycieli: w przedszkolach, szkołach oraz podczas wizyt domowych. Prowadzi warsztaty, konsultacje, na których spotyka dorosłych otwartych na rozmowę i rozwijanie siebie jako opiekunów i mentorów młodych ludzi. Prywatnie jest Żoną oraz Mamą trzech Synów, jej pasją jest fotografowanie, ludzie i gra na niektórych instrumentach.

Marzena Borowiecka

Rytmika, Taniec, Pianino
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. W swoim dorobku edukacyjnym posiada wiele kursów doskonalących oraz kwalifikacyjnych, które mają pozytywny wpływ na jakość prowadzonych przez Nią zajęć: m.in. metody B.Strauss, C.Orffa, E.J.Dalcroze’a, muzyka przez ruch czy muzykoterapia. W swojej pracy zawodowej rozumie tkwiącą w dziecku potrzebę ruchu i aktywności. Poprzez zajęcia rytmiczne wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę.

Agnieszka Tomala

Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika - Wychowanie Przedszkolne z Edukacją Wczesnoszkolną. Już od najmłodszych lat wykazywała się wyjątkową opiekuńczością i wrażliwością na potrzeby innych. Pani Agnieszka jest bardzo otwartą, energiczną, zawsze uśmiechniętą i ciepłą osobą. W pracy z najmłodszymi bazuje na nowoczesnych metodach zapewniających Wychowankom osiągnięcie sukcesów rozwojowych. Ważne jest dla niej to, aby każde dziecko czuło się w jej towarzystwie dobrze i bezpiecznie. Podkreśla rolę zabawy w procesie prawidłowego rozwoju psychicznego dzieci. Twierdzi, że nie ma lepszego sposobu, by dowiedzieć się, jak poznawczo, społecznie i emocjonalnie funkcjonuje dziecko, niż wspólna gra planszowa lub zabawa.