Kadra

Do naszej kadry dołączają najlepsi. Pracowników dobieramy z najwyższą starannością. Nasi wychowawcy to wykształceni profesjonaliści w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ludzie pełni pasji i zaangażowania.

Teresa Syguła

Dyrektor Przedszkola, pedagog
To nasz dobry duch, który zapina przedszkole dosłownie na ostatni guzik. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna oraz dwuletnich studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego: „Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi”. Te ostatnie dały jej między innymi uprawnienia do zakładania przedszkoli i placówek integracyjnych. I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od czteroletniego Studium Wychowania Przedszkolnego. Przez lata zdobywała doświadczenie pracując z dziećmi w szkołach publicznych i niepublicznych a także placówkach terapeutycznych. Przez pięć lat dyrektor jednej z najlepszych szkół w Warszawie - Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 47 im. Roberta Schumana Fundacji Primus. Jak by tego było mało ukończyła roczny kurs z zakresu terapii pedagogicznej. Dzięki pobytom w Anglii, Finlandii, Estonii i Francji poznała z bliska pracę placówek oświatowych od przedszkola po Uniwersytet w tych krajach. Poprowadziła przez pierwszy etap nauczania kilka pokoleń małych uczniów. Ona nie tylko uczyła ich czytania i pisania. Młodzi ludzie pod jej kierunkiem odbierali poczucie własnej wartości i wyjątkowości, które w nich budowała. Zwieńczeniem jej pracy z dziećmi i ogromnego doświadczenia jest prowadzenie przedszkoli niepublicznych.

Stefania Moskalik

Dyrektor, pedagog, terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka Uniwersytetu Opolskiego na kierunku Pedagogika: Kształcenie Wczesnoszkolne z Wychowaniem Przedszkolnym. Ukończyła kurs Zarządzania Oświatą oraz kurs I-go oraz II-go stopnia na terapeutę integracji sensorycznej. Terapeuta Ręki. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie. Od wielu lat pracuje z małymi dziećmi oraz zarządza przedszkolem. Ceni ład, konsekwencję i jasne zasady. Otwarta na kreatywność i nowatorskie rozwiązania. Prywatnie Mama Weroniki i Wojtusia.

Klaudia Kierzkowska

Nauczyciel przedszkolny
Absolwentka SGGW w Warszawie, na kierunku pedagogika z terapią pedagogiczną. Energiczna, uśmiechnięta i pełna zaangażowania w swoją pracę. Ukończyła kurs na kierownika wycieczek szkolnych i opiekuna kolonii. Cechują ją duża empatia i troska o dobro dzieci. W swojej pracy zależy jej na wszechstronnym rozwoju dziecka. W szczególności bardzo lubi rozwijać sferę plastyczną i artystyczną dzieci.

Diana Mazur

Opiekunka dziecięca
Jest energiczna, uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do świata. Czas spędzony z dziećmi jest dla niej wyjątkowy. Uśmiech dziecka to najlepsza nagroda za codzienny wysiłek wkładany w pracę z Maluszkami. Uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, czytaniu dobrej książki oraz na grach i zabawach ze swoim nastoletnim synem.

Martyna Golańska

Pomoc nauczyciela
Absolwentka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracę z dziećmi rozpoczęła bardzo wcześnie, ponieważ już na studiach pracowała jako opiekunka. Jest otwartą i rozmowną osobą. Łatwo nawiązuje znajomości co przekłada się na szybkie złapanie kontaktu z dzieckiem. Odznacza się również wielką cierpliwością. Kocha książki, muzykę, kino oraz podróże jednak najbardziej oddana jest sztuce co wiąże się z pracami plastycznymi, które z wielką przyjemnością i różnorodnością tworzy razem ze swoimi podopiecznymi. Uwielbia zajmować się maluchami, praca i przebywanie z nimi to dla Martyny prawdziwa przyjemność.
 

Iwona Kałuska

 
Pomoc nauczyciela
Po maturze przez 20 lat pracowała w międzynarodowej firmie przy obsłudze klienta. Po urodzeniu córki  postanowiła zmienić swoje życie zawodowe. Praca z dziećmi pozwoliła Jej wykorzystać w praktyce wiedzę zdobytą podczas opieki nad własną pociechą. Rozpoczęła pracę w przedszkolu starając się, aby dzieci jadły smacznie, przebywały w czystych pomieszczeniach. W razie potrzeby pomaga w opiece nad dziećmi. W wolnym czasie lubi zająć się dobrą książką, filmem czy też wyszywać kanwy haftem krzyżykowym. Dodatkowo bardzo lubi planować i organizować rodzinne wycieczki, szczególnie pod względem wyszukiwania miejsc wartych obejrzenia jak i poznania ich historii. Pasją Pani Iwony jest  fotografowanie - dokumentowanie ważnych wydarzeń rodzinnych, a następnie ich opisywanie i układanie.

Agnieszka Majewska

Nauczyciel języka angielskiego
Studentka trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie Warszawskim. Pasjonatka zarówno samego języka jak i kultury Wielkiej Brytanii. Laureatka olimpiady z języka angielskiego. Jako lektorka stale się doskonali, uczestniczyła w wielu specjalistycznych szkoleniach. Aktualnie bierze udział w rocznym programie stażowy "Wspieranie przez relacje" Fundacji Bullerbyn, gdzie ma możliwość zgłębiania pedagogiki Gestalt i wychowania demokratycznego. Uwielbia pracę z dziećmi. Ponad 6 lat temu rozpoczęła swoją przygodę zakładając gromadę zuchową w swoim rodzinnym mieście. W wolnym czasie interesuję się tańcem kontaktowym, kuglarstwem, teatrem, a także sztuką performatywną. Uwielbia wymyślać nowe gry, a także piosenki na swoje zajęcia. Uważa, że gitara i śpiew na żywo dodają drobinę wyjątkowego klimatu podczas jej zajęć z dziećmi.

Ewa Oknińska

Nauczyciel języka hiszpańskiego
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale Neofilologii oraz Instytutu Studiów Iberyjskich i Iberoamerykanskich. Obroniła tytuł magistra we Wszechnicy Polskiej TWP Szkole Wyższej w Warszawie na kierunku filologii i specjalności tłumaczeniowej. Prowadzi kursy językowe oraz wykonuje tłumaczenia języka angielskiego, francuskiego oraz hiszpańskiego. Lektorka z dużym doświadczeniem w pracy dziećmi w wieku szkolnym oraz przedszkolnym. Bardzo lubi pracę z tą grupą wiekową i ma świetne pomysły na lekcje. Bardzo szybko łapie dobry kontakt z dziećmi a jej zajęcia są zawsze prowadzony w ciekawy sposób.

Małgorzata Batory – Dominiak

Terapeuta Integracji Sensorycznej
Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku – pedagogika terapeutyczna. Od 2008 roku zajmuje się terapią dzieci. Jest z powołania specjalistką w terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (m.in. autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, zespół Patau, zespół Edwardsa, zespół łamliwego chromosomu X) oraz terminalnie chorymi. Specjalizuje się w terapii integracji sensorycznej (posiada uprawnienia do diagnozowania i prowadzenia terapii wydane przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej) oraz terapii ręki (Szkoła Terapii Ręki Agnieszki Rosy). W pracy terapeutycznej wykorzystuje różne formy terapii i wspomagania rozwoju dziecka (m.in. arteterapia, pedagogika Marii Montessori, metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sheroborne). Ciągle pracuje nad zdobywaniem dalszej wiedzy. Uczestniczy w szkoleniach i konferencjach z zakresu integracji sensorycznej i rehabilitacji. Prywatnie jest mamą Ignasia i Michalinki. Z pasją zajmuje się robieniem zabawek i pomocy terapeutycznych.

Anna Legęć

Logopeda kliniczny
Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej na kierunku logopedia z audiologią ze specjalnością kliniczną. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas wielu praktyk w szkołach, przedszkolach i ośrodkach terapeutycznych. Brała udział w licznych szkoleniach i webinariach, m.in z terapii ręki, diagnozy dzieci z opóźnionym rozwojem mowy czy terapii miofunkcjonalnej. Obecnie prowadzi indywidualne i grupowe terapie logopedyczne w przedszkolach na terenie Warszawy. Szczególnie interesują ją zagadnienia z zakresu dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy i dwujęzyczności. W pracy szczególnie ważne jest dla niej nawiązanie relacji z dzieckiem i stworzenie atmosfery, która będzie sprzyjać wspólnej przygodzie terapeutycznej.

Aneta Babiuk-Massalska

Psycholog
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła liczne dodatkowe kursy rozwijające, w tym Studium Pomocy Psychologicznej Instytutu Psychologii Zdrowia, szkolenie z zakresu mutyzmu wybiórczego, wybrane kursy pedagogiki Marii Montessori. Wspiera Rodziców, Dzieci i Nauczycieli: w przedszkolach, szkołach oraz podczas wizyt domowych. Prowadzi warsztaty, konsultacje, na których spotyka dorosłych otwartych na rozmowę i rozwijanie siebie jako opiekunów i mentorów młodych ludzi. Prywatnie jest mamą trzech synów. Z pasją zajmuje się fotografowaniem i graniem na instrumentach. Kocha ludzi.

Marzena Borowiecka

Rytmika, Taniec, Pianino
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. Pracuje wykorzystując m.in. metody B.Strauss, C.Orffa, E.J.Dalcroze’a, muzyka przez ruch czy muzykoterapia. Jest lubiana przez dzieci ponieważ rozumie tkwiącą w nich potrzebę aktywności i ruchu. Poprzez zajęcia rytmiczne wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę.