https://domekelfow.pl/warszawa/wp-content/uploads/sites/2/2021/03/s_2-1-1-263x45.png

Witamy w żłobku i przedszkolu "Domek Elfów"

https://domekelfow.pl/warszawa/wp-content/uploads/sites/2/2021/03/s_2-1-1-263x45.png

„Domek Elfów” to miejsce stworzone dla dzieci. Tutaj to one są najważniejsze. Wspieramy ich wszechstronny rozwój zdolności twórczych i osobowości. Poprzez zabawę dajemy dzieciom wysokiej jakości edukację.

W opiece nad dziećmi wykorzystujemy naszą wiedzę z zakresu psychologii i pedagogiki oraz fakt, że to rodzice najlepiej znają swoje dzieci. Nie obiecujemy jednak dostosowania się do wymagań rodziców. Obiecujemy za to chęć współpracy i dialogu w procesie wychowania, ponieważ tylko taka współpraca daje optymalne warunki rozwoju dla młodego człowieka.

Absolwent Domku Elfów to dziecko radosne, pewne siebie i swoich możliwości. Otwarte na nowe doświadczenia, ciekawe życia oraz zainteresowane otaczającym je światem.

Zapraszamy na wirtualny spacer po naszej placówce

Nasze atuty

Sąsiedztwo Sadku Natolińskiego, Alei Kasztanowej i Lasu Kabackiego
Dogodna lokalizacja – 300 metrów od stacji metra Natolin
Rewelacyjna lokalizacja dla osób z Kabat – bezpośredni wjazd z Al. KEN
Lokal o powierzchni 217 m², w całości zaadaptowany na nowoczesne przedszkole
Przestronne sale wyposażone w wysokiej jakości urządzenia
Bezpieczeństwo dzieci dzięki ograniczeniu ruchu kołowego do minimum
Przedszkole w Piasecznie wyróżnione Znakiem Jakości KidZone
Profesjonalna kadra
Rozszerzona podstawa programowa
Bogata oferta zajęć edukacyjnych
Realizacja programu „Zdrowo jemy – zdrowo rośniemy”
Codzienny angielski w ramach czesnego
W planie własny plac zabaw
Uczestniczymy w programie "Akcja Dawcom w Darze"
Ambasador Polskiego Radia Dzieciom
Organizacja urodzin przedszkolaków
Oddychamy czystym powietrzem
Okresowe badania przesiewowe
Uczymy hiszpańskiego w ramach czesnego
 
 

Parki i plac zabaw

Kierując się strategią, według której mamy „pozwolić dzieciom dorastać wśród przyrody”, zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnej placówki „Domek Elfów” w sąsiedztwie Sadku Natolińskiego, Alei Kasztanowej oraz Lasu Kabackiego. Alejki usytuowane pomiędzy siedzibą przedszkola a Sadkiem, umożliwiają częste spacery oraz aktywne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Ponadto już niebawem, w ramach budżetu partycypacyjnego, Sadek przejdzie renowację. Jeszcze w tym roku ma powstać tu nowoczesny plac zabaw dla dzieci, z którego z przyjemnością będziemy korzystać. Póki co cieszymy się z możliwości korzystania z okolicznych placyków zabaw.
    W naszych planach jest stworzenie własnego placu zabaw przylegającego do budynku. Będzie to niewątpliwy atut na tle ursynowskich przedszkoli.

Codziennie

Uczymy dzieci języka angielskiego w formie zabawy i przeróżnej aktywności. Zapewniamy młodszym dzieciom kontynuację nauki w kolejnych latach. Starsze dzieci realizują program, który przygotowuje je do nauki w szkole podstawowej. Zajęcia są ciekawe, często wykorzystujemy muzykę. Tworzymy dialogi z pacynką / koleżanką / kolegą. Organizujemy zabawy ruchowe. Nasze motto podczas zajęć "MYŚLĄ, ŻE SIĘ BAWIĄ - MY WIEMY, ŻE SIĘ UCZĄ".

Codziennie

Wprowadzenie działań sensoplastycznych w pracy z dziećmi, wpływa na rozwój ich kreatywności oraz twórczego myślenia. Pozwala poszerzać zakres ich słownictwa. Plastyka sensoryczna to zabawa fakturą, teksturą oraz całą paletą kolorów. Łączymy doznania dotykowe ze wzrokowymi (mocne kolory), zapachowymi, słuchowymi i smakowymi. Podczas tych zajęć powstaje mnóstwo pięknych prac. Do ich stworzenia wykorzystujemy materiały plastyczne, które przygotowujemy między innymi z ogólnodostępnych artykułów spożywczych
Nasze zajęcia to kolorowa zabawa dla dzieci.

2x w tygodniu

Rytmika to wszechstronna metoda słuchowo - ruchową, ściśle powiązana z muzyką. Zajęcia rytmiki pomagają rozwijać inteligencję emocjonalną dzieci oraz ich wrażliwość. Zajęcia dodają energii i wprawiają w dobry nastrój, ale potrafią także uspokoić i wyciszyć.

Podczas zajęć dzieci ćwiczą wrażliwość muzyczną oraz umiejętność określania i reagowania na podstawowe elementy muzyki: rytm, tempo, dynamikę, melodię. Grają na dziecięcych instrumentach perkusyjnych. Wykonują piosenki z rytmicznym lub ilustracyjnym ruchem. Rozwijają motorykę, sprawność i estetykę ruchu.

1x w tygodniu

Glottodydaktyka to metoda przygotowującą już bardzo małe dzieci do nauki czytania i pisania, która daje rewelacyjne efekty. Zainteresowanie dziecka literami pojawia się już w drugim roku życia, w trzecim dziecko już bardzo chętnie bawi się klockami z literkami. Glottodydaktyka porządkuje dziecku świat głosek i liter.

Zajęcia pozwalają zwrócić dziecku uwagę na narządy mowy, na ich pracę w czasie mówienia. Dziecko w zabawie może odkrywać pracę wiązadeł głosowych (strun głosowych), pracę warg i języka. Uczą dziecko odpowiedniego operowania głosem, ćwiczyć otwieranie ust, wysuwanie ich do przodu i zaokrąglanie warg, unoszenie języka i niewsuwanie go między zęby.

Rodzice dzieci rozpoczynających naukę czytania i pisania niejednokrotnie zauważyli trudności, jakie sprawiały dzieciom:

  • synteza – złożenie wyrazu z sylab, głosek;
  • analiza – podział wyrazu na sylaby, głoski;
  • dyktando – pisanie ze słuchu;
  • płynne czytanie ze zrozumieniem.

Stosując glottodydaktykę, unikamy tego rodzaju problemów.

1x w tygodniu

Nauczanie języka hiszpańskiego z elementami CLIL metodą kreatywną dla dzieci przedszkolnych prowadzi Katarzyna Liskowec. Specjalistka w rozwijaniu potencjału twórczego dzieci. Wykorzystuje w tym celu zarówno osiągnięcia współczesnej nauki z zakresu psychologii i aktywności twórczej, jak również tworzy i realizuje autorskie, innowacyjne metody.

Profilaktyka logopedyczna – 1x w tygodniu

Logorytmika jest sposobem aby przez zabawę rytmem, słowem i muzyką kształtować bardzo ważne funkcje w rozwoju dziecka. Jest połączeniem rytmiki z terapią logopedyczną, na którą składa się szereg ćwiczeń muzyczno - ruchowych, oddziaływających na płaszczyznę słuchową, słuchowo-ruchową oraz ruchową.

1x w tygodniu

Zajęcia odbywające się w systematyczny sposób mają na celu pozytywne ukierunkowanie nadmiaru energii, poprawienie procesów przyswajania wiedzy, wyrabiania umiejętność koncentracji uwagi, wewnętrznej dyscypliny, współpracy i poczucia estetyki.

Zajęcia profilaktyczne - 1x w tygodniu

Podczas gimnastyki korekcyjnej pracujemy między innymi nad kształtowaniem nawyku prawidłowej postawy. Wygaszamy nieprawidłowe nawyki. Wyrabiamy u dziecka nawyk prawidłowej postawy podczas czynności życia codziennego.
Okres przedszkolny to etap szybkiego rozwoju i kształtowania się układu mięśniowego i kostnego. To to czas, gdy należy zwrócić szczególną uwagę na kształtującą się sylwetkę młodego człowieka. To najodpowiedniejszy moment na rozpoczęcie ćwiczeń zapobiegających wadom postawy oraz leczenie najczęściej występujących schorzeń postawy u dzieci i młodzieży . Zaniedbanie ćwiczeń korygujących może doprowadzić do zmniejszenia sprawności układu krążenia, układu oddechowego, narządu ruchu, a także do zmian zwyrodnieniowych.

1x w tygodniu

Dlaczego woda w morzu jest słona, a po deszczu powstaje tęcza? Pytań dzieci jest mnóstwo. My poprzez doświadczenia i eksperymenty pokazujemy im ciekawe zjawiska.

1x w tygodniu

Kodowanie staje się bardzo popularne w mediach, rozmowach rodziców i szkołach. Podczas zajęć, poprzez zabawę wdrażamy podstawowe zagadnienia programistyczne. Aktywizujemy dzieci bez użycia tabletów, czy smartfonów. Starannie dobieramy zabawy do potrzeb i możliwości rozwojowych naszych wychowanków. Elementy kodowania wprowadzamy do zajęć nie tylko matematycznych, ale również językowych, artystycznych, czy nawet ruchowych.

Dzięki zajęciom z kodowania dzieci rozwijają umiejętność planowania, swobodnej wypowiedzi. Tworzenie wzorów pozwala na rozwijanie kreatywności oraz umiejętności kategoryzowania czy myślenia algorytmicznego.

Wplatając kodowanie do codziennych zajęć, kształtujemy kompetencje miękkie dzieci, pracę zespołową, logiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów. Kompetencje te z całą pewnością przydadzą się dzieciom w przyszłości.

    1x w miesiącu

    Bajkoterapia to terapia poprzez bajki. Wszystkie dzieci lubią je słuchać. Badania przeprowadzone przez psychologów wykazały, iż czytając określone bajki można pomóc dziecku w wielu trudnych dla niego sytuacjach emocjonalnych, takich jak np. irracjonalne lęki czy pierwsze dni pobytu dziecka w przedszkolu. Znaczenie baśni w rozwoju i wychowaniu dzieci jest ogromne. Jednak najważniejsza rola bajki polega na redukcji lęku. Dziecko, identyfikując się z bohaterem ma poczucie, że dobra wróżka nad nim czuwa, że potrafi posługiwać się czarami i odmienić swą sytuację. Bajka daje wsparcie i poczucie siły, zastępczo zaspokaja potrzeby i przez to obniża lęk. Adresatami bajek terapeutycznych są dzieci , głównie w wieku 4-9 lat, w których świat jest widziany z dziecięcej perspektywy, a ich celem jest uspokojenie, zredukowanie problemów emocjonalnych.

1x w miesiącu

W ramach tych zajęć dzieci poznają nowe smaki. Wspólnie uczymy się przygotowywać potrawy.Dzieci pieką ciastka, robią kanapki. Korzystają z bezpiecznych narzędzi kuchennych a to pozwala im uczyć się kroić, mieszać i tworzyć prawdziwe przysmaki.

1x w miesiącu

To zajęcia, które przewidują tworzenie rozbudowanych prac plastycznych. Skłaniają dzieci do większego nakładu pracy, kreatywności.

1x w miesiącu

Podczas zajęć uczymy dzieci ciekawostek przyrodniczych. Uczymy by z szacunkiem podchodziły do zwierząt oraz dbały o przyrodę. Wplatamy zasady ekologi. Przekazujemy jak dbać o środowisko.

1x w miesiącu

Zajęcia mające przybliżenie dzieciom szeroko rozumianej muzyki. Dzieci poznają nowe instrumenty, grają na nich. Uczą się słuchać, rozróżniać rytm i dźwięki oraz przekaz utworów.

1x w miesiącu

Podczas zajęć dzieci poznają świat i uczą się go poprzez wszystkie pięć zmysłów, nie tylko słuchając, obserwując czy czytając.

activities

  • dzieci 3-6 letnie
  • zajęcia grupowe
  • 30 min 1x w tygodniu
  • 70zł miesięcznie
  • Prowadzący:
    Patrycja Milaniuk - absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Finalistka Konkursu Tańca Klasycznego im. Wojciecha Wiesiołłowskiego w Gdańsku a także laureatka I miejsca w Konkursie Tańca Klasycznego w Caen we Francji. Występowała na deskach Opery Śląskiej w Bytomiu, a także Teatru Wielkiego w Warszawie. Pracowała w Państwowym Zespole Pieśni i Tańca "Mazowsze" a od 7 lat związana jest z Reprezentacyjnym Zespołem Artystycznym Wojska Polskiego.

Zajęcia zawierają w sobie elementy gimnastyki rozciągającej, ćwiczeń ogólnorozwojowych poprawiających sprawność fizyczną, kształtujących prawidłową postawę ciała oraz koordynację ruchową. Dzieci uczą się prostych elementów tanecznych i łączą je w układy, poznając podstawy tańca klasycznego.

  • dzieci 3-6 letnie
  • zajęcia grupowe
  • 30 min 1x w tygodniu
  • 80zł miesięcznie
  • Prowadzący:
    Marta Baranowska - Od kilku lat prowadzi Pracownię GAGA w Zalesiu Dolnym. Jest otwarta, komunikatywna i przede wszystkim kreatywna. Cechy te wykorzystuje w pracy z dziećmi. Na zajęciach ceramicznych rozwija zdolności manualne, poprawia motorykę małą i rozbudza wrażliwość i wyobraźnię przestrzenną przedszkolaków.
Podczas jej zajęć dzieci kształtują swoją wyobraźnię i zdolności manualne. Uczą się pracy w grupie. Ćwiczą cierpliwość i skupienie. Własnoręcznie wykonują gliniane miseczki, koszyczki, ozdoby, zwierzątka, postacie z bajek i co tylko wyobraźnia podpowie. Pani Marta wykorzystuje najróżniejsze techniki pracy z gliną, od lepienia przez szablony, formy, na odciskaniu roślin nie kończąc. Wszystkie prace dzieci są po zajęciach wypalane w profesjonalnym piecu. To prawdziwe arcydziełka.

  • dzieci 3-6 letnie
  • zajęcia grupowe
  • 40 min 1x w tygodniu
  • 90 zł miesięcznie
  • Prowadzący:
    Tomasz Świderski
    Bricks 4 Kidz

  • Zajęcia to połączenie wiedzy z zabawą. Dzięki edukacyjnym klockom, dzieci rozwijają umiejętności manualne a także inteligencję wizualno – przestrzenną poprzez myślenie obrazami czy też poprzez rozwijanie swojej wyobraźni.
    Celem zajęć jest:
    • pobudzanie dziecięcej kreatywności,
    • rozwijanie zdolności inżynierskich,
    • rozwijanie umiejętności pracy w grupie oraz twórczego rozwiązywania problemów,
    • nauka podstaw logiki, mechaniki, fizyki, matematyki, a także podstaw programowania.

    Podczas zajęć nie narzucamy rozwiązań, uczymy dzieci by dochodziły do nich samodzielnie. Podczas zajęć dzieci poznają temat danej konstrukcji lub maszyny oraz jej funkcjonalność. Przy pomocy zestawów klocków, wspólnie budują daną konstrukcję lub maszynę, pomagają im w tym kolorowe karty pracy. Instrukcje mają na celu pobudzać do samodzielnego myślenia.

  • dzieci 3-6 letnie
  • zajęcia grupowe
  • 30 min 1x w tygodniu
  • 60zł miesięcznie
  • Prowadzący:
    Instruktorzy z Przedszkoliada.pl - Przedszkoliada.pl to ogólnopolski program rozrywki ruchowej „Przedszkole i piłka”. Program zajęć „Przedszkole i Piłka” jest formą zachęcenia dzieci do podejmowania aktywności fizycznej opartej na ćwiczeniach z piłkami. Zajęcia są prowadzone przez cały rok przedszkolny, a więc zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia dotyczącymi systematyczności wysiłku fizycznego. Spełniony jest też drugi warunek ŚOZ, mianowicie każde zajęcia trwają na tyle długo, aby utrwaliły się korzystne efekty zdrowotne ruchu. Tym samym Przedszkoliada.pl wyrabia u dzieci potrzebę regularnej aktywności fizycznej.

  • dzieci 2-6 letnie
  • zajęcia grupowe
  • 30 min 1x w tygodniu
  • 60zł miesięcznie
  • Prowadzący:
    Arkadiusz Skrok - Instruktor tańca, Salsation, Zumba oraz trener personalny. Ponad 20 lat zajmuje się tańcem.
Warsztaty taneczne odbywają się zgodnie z opracowanym Programem Edukacji Tanecznej "Wychowanie Poprzez Taniec" w oparciu o zalecenia Światowej Organizacji Tańca oraz autorskie choreografie taneczne do bieżących hitów.
Nauka tańca pozwola dzieciom na opanowanie technicznych i artystycznych tajników poznawanych tańców. Zajęcia odbywające się w systematyczny sposób mają na celu - oprócz nauki tańca - pozytywne ukierunkowanie nadmiaru energii, poprawienie procesów przyswajania wiedzy, wyrabiania umiejętność koncentracji uwagi, wewnętrznej dyscypliny, współpracy i poczucia estetyki. Zabawy, którymi przeplatane są zajęcia mają na celu rozwijanie myślenia, usprawniają koordynację ruchową, refleks, oraz motywują do pozytywnej rywalizacji.

activities

Poznaj nasz zespół

Gdy chodzi o dzieci, kadra musi być dobrana z najwyższą starannością. Podczas rekrutacji nauczycieli, opiekunów czy instruktorów bierzemy pod uwagę liczne kryteria. Poza właściwym wykształceniem, liczy się dla nas również ciepło, życzliwość oraz zaangażowanie w opiekę nad dziećmi. W naszym przedszkolu staramy się, aby kadra w jak najmniejszym stopniu zmieniała się na przestrzeni czasu. Nauczyciele, którzy są z nami od początku, budują z dziećmi długotrwałe i silne więzi. Poznajmy się:

Opinie o nas

Przeczytaj autentyczne opinie rodziców, którzy korzystali bądź wciąż korzystają z usług naszej placówki.

Bezpłatny okres adaptacyjny

dla przyszłych przedszkolaków

Okres adaptacyjny trwa 5 dni roboczych w godz. od 9:30 do 11:30. W tym czasie naszym zadaniem jest zapewnienie dziecku poczucia bezpieczeństwa psychicznego oraz stopniowe rozładowywanie doznań wywołanych rozstaniem z rodziną. Wszak jest to przełomowy moment w jego życiu.

Nad procesem adaptacji czuwa doświadczona kadra przedszkola wraz z psychologiem. Nie spieszymy się. Stopniowa i cierpliwa adaptacja, umożliwia przyszłemu przedszkolakowi poznanie nowego otoczenia w poczuciu bezpieczeństwa psychicznego. Robimy wszystko aby rodzice nie martwili się rozstaniem z dzieckiem, a dziecko chętnie wędrowało do przedszkola.

Kontakt

Przedszkole Niepubliczne "Domek Elfów"
ul. Jana Żabińskiego 8
02-793 Warszawa

tel. 22 110 20 00
e-mail: biuro@domekelfow.pl

Dyrektor Teresa Syguła
660 680 424 info@domekelfow.pl

Dyrektor Stefania Moskalik
662 202 273 dyrektor@domekelfow.pl

Właściciel Piotr Syguła
725 726 727 piotr.sygula@domekelfow.pl

Przedszkole czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 18.00

Napisz do nas