Kadra

Nasza kadra dobierana jest z najwyższą starannością. Jest to zespół pełnych pasji, zaangażowanych i wykształconych nauczycieli, specjalistów i instruktorów. To profesjonaliści w zakresie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Teresa Syguła

Dyrektor, pedagog
Swoją przygodę z oświatą rozpoczęła od czteroletniego Studium Wychowania Przedszkolnego. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna oraz dwuletnich studiów podyplomowych na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego: „Wspomaganie Dzieci z Problemami Rozwojowymi”, które dały między innymi uprawnienia do zakładania przedszkoli i placówek integracyjnych. Nabierała doświadczeń pracując z dziećmi w szkołach publicznych i niepublicznych oraz placówkach terapeutycznych. Przez pięć lat była dyrektorem jednej z najlepszych szkół w Warszawie: Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 47 im. Roberta Schumana Fundacji Primus. Podnosząc swoje kwalifikacje ukończyła roczny kurs z zakresu terapii pedagogicznej. Miała możliwość przyjrzenia się z bliska pracy kolegów (od przedszkola po Uniwersytet) w Anglii, Finlandii, Estonii i Francji. Przeprowadziła przez pierwszy etap nauczania wiele pokoleń małych uczniów nie tylko ucząc ich pisania i czytania, ale rozbudzając w nich poczucie własnej wartości i wyjątkowości. Prowadzenie przedszkoli niepublicznych w wymiarze osobistym jest zwieńczeniem Jej wieloletniego doświadczenia zawodowego.

Joanna Ratowska

dyrektor organizacyjno-programowy, logopeda
Z wykształcenia polonista językoznawca i logopeda (UW). Pracowała 10 lat w redakcjach pism, by ostatecznie powrócić do marzeń z dzieciństwa i zostać nauczycielem terapeutą. Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń pedagogicznych, logopedycznych i terapeutycznych. Prowadzi zajęcia logorytmiczne i Trening Umiejętności Społecznych. Pracuje z uczniami z trudnościami edukacyjnymi, z orzeczeniami o niepełnosprawności. Przez 5 lat była również dyrektorem żłobka i przedszkola. Prywatnie mama licealistki i dwóch uczniów szkoły podstawowej. Uwielbia rysować i śpiewać - czyli ma wszelkie kwalifikacje, by pracować w przedszkolu.

Anna Korbecka

Wicedyrektor, opiekunka dziecięca
Absolwentka Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku: Zarządzanie i marketing. Ukończyła kurs na Opiekuna Dziecięcego. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi. Jest osobą energiczną, otwartą i pełną zapału, a praca z dziećmi to dla Niej niekończące się źródło radości i satysfakcji. Poprzez serdeczność i szczery uśmiech potrafi każdemu dziecku zapewnić poczucie akceptacji i bezpieczeństwa. Za okazywane uczucia dostaje od dzieci mnóstwo ufności, uśmiechu, ciepła oraz energii i dlatego nie wyobraża sobie innej pracy. Najpiękniejszy jest dla Niej widok szczęśliwego malucha, który z dnia na dzień robi wspaniałe postępy i wyrasta powoli na dumnego Przedszkolaka.

Katarzyna Stelmach

Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Prawo i Administracja oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalizacja – Wczesne Wspomaganie Rozwoju, wychowanie przedszkolne oraz Terapię pedagogiczną. Swoją wiedzę pogłębiała miedzy innymi na kursach Terapii Ręki I i II stopień, Trening Umiejętności Społecznych, I stopień Terapii Integracji sensorycznej, Metody Dobrego Startu . Podczas pracy z dziećmi wykorzystuje szereg metod, zapewniając tym samym dzieciom osiąganie systematycznych postępów i sukcesów. Kocha zwierzęta i stara się im pomagać organizując zbiórki darów. Prywatnie jest mamą dwójki wspaniałych nastolatków Madzi oraz Pawła.

Paulina Kubińska

Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Ukończyła studia licencjackie w Wyższej Szkole Nauk Społecznych w Warszawie na kierunku Wychowanie przedszkolne i edukacji wczesnoszkolnej z terapią pedagogiczną. Ma kilkuletnie doświadczenie jako nauczyciel i wychowawca w przedszkolach. W swojej pracy najbardziej lubi zabawy twórcze, podczas których może obserwować dziecięcą wyobraźnię. Prywatnie jest mamą dwóch dziewczynek w wieku 3 i 5 lat.

Natalia Michaluk

Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Absolwentka WSGE (specjalizacja: Pedagogika przedszkolna - wczesnoszkolna) i Akademii Pedagogiki Specjalnej (specjalizacja: Pedagogika specjalna - terapia pedagogiczna). Ukończyła kurs certyfikowany terapii ręki I i II stopnia oraz szkolenie, po którym uzyskała tytuł Trenera Grafomotoryki. Posiada tym samym wiedzę i umiejętności do samodzielnego przeprowadzania diagnozy i terapii ręki, a także treningów grafomotoryki (w tym Indywidualnego Kinestetycznego Treningu Pisania). To osoba odpowiedzialna i kreatywna. W swojej pracy wykorzystuje elementy wielu metod nauczania, aby zapewnić dzieciom właściwy rozwój i dobrą zabawę. Praca nauczyciela to dla niej nie tylko zawód, ale przede wszystkim pasja.

Anna Adamek

Nauczyciel wspomagający/ kierownik gospodarczy
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku Pedagogika Specjalna – specjalizacja Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz Terapia pedagogiczna. Ukończyła m.in. kurs I-go stopnia terapii integracji sensorycznej oraz terapii ręki I i II stopień, jak również wiele innych. Cały czas stara się poszerzać swoją wiedzę. Jest osobą odpowiedzialną, kreatywną, na której można polegać. Jest osobą bardzo pomocną, na której można zawsze polegać. Dzieci darzą ją ogromną sympatią.Prywatnie Mama Zuzi.

Sylwia Strzelecka

Pomoc nauczyciela
Praca z dziećmi to jej powołanie. Widać, że praca sprawia jej przyjemność i przynosi wiele radości. Jak mówi, od zawsze wiedziała, że chce pracować z dziećmi. Jest dla nich zawsze uśmiechnięta, pogodna i serdeczna stwarzając miłą i rodzinną atmosferę. Pragnie kształcić się w kierunku pracy z dziećmi.

Katarzyna Sołtysiak

Opiekunka dziecięca
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w publicznym przedszkolu. Ukończyła wiele kursów i szkoleń. Między innymi: podejmowanie interwencji psychologicznej w przypadku krzywdzenia dzieci, szkolenie z zasad udzielania pierwszej pomocy, rozpoznawanie symptomów krzywdzenia dzieci, zdrowo jemy zdrowo rośniemy wprowadzanie do diety dziecka zdrowego odżywiania. Uwielbia dzieci. Dla Pani Katarzyny, najważniejszy jest kontakt indywidualny z dzieckiem oraz jego bezpieczeństwo. Przebywanie w śród dzieci sprawia jej wiele radości. Lubi wspólne zabawy, czytanie książek, taniec i śpiewanie. Jest osobą ciepłą i cierpliwą, pozytywnie nastawioną do świata. Z satysfakcją obserwuje jak rosną i rozwijają się jej podopieczni. Prywatnie jest mamą trójki dorosłych już dzieci.

Aldona Stykowska

Opiekunka dziecięca
Zawsze uśmiechnięta, optymistycznie nastawiona do świata. Ukończyła kurs opiekuna dziecięcego, cały czas poszerza swoją wiedzę na przeróżnych kursach i szkoleniach. Wyróżnia się ogromną cierpliwością. Jej ciepło i wewnętrzny spokój dają dzieciom poczucie bezpieczeństwa. Czas spędzony z najmłodszymi jest dla niej wyjątkowy. Kocha czytać książki.

Krystyna Dzwonkowska

Kucharz, pracownik gospodarczy
Osoba, dzięki której przedszkole pod względem gospodarczym funkcjonuje na wysokim poziomie. Pani Krysia przygotowując posiłki dla dzieci, wie jak zrobić to w taki sposób, aby nasze przedszkolaki zajadały się nawet brukselką i szpinakiem z uśmiechem na twarzy. W razie potrzeby służy pomocą Wychowawcom grup w opiece nad dziećmi. Jest osobą ciepłą, cierpliwą i pogodną.

Monika Ruta

Woźna (pomoc przedszkolna)
Mama dorosłych już dzieci. W Domku Elfów dba o czystość, wprowadza ciepłą, domową, rodzinną atmosferę. Jest osobą zawsze pogodną, uśmiechniętą i życzliwą. Razem z Ciocią Krysią potrafi zadbać o wyjątkową atmosferę w Domku Elfów.

Weronika Ułasiuk

Język angielski
Studentka Filologii Angielskiej w Wyższej Szkole Turystyki i Języków Obcych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała jako pomoc nauczycieli w szkole oraz pomagając w nauce czwórce młodszego rodzeństwa w domu. Uwielbia czytać książki.

Joanna Dużyńska

Logopeda
Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku filologii polskiej ze specjalnością logopedyczną i nauczycielską. Absolwentka Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie gdzie uzyskała tytuł magistra na kierunki filologii polskiej. Ukończyła również studia podyplomowe z edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Obecnie studiuje również neurologopedię profilowaną w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Brała udział w licznych projektach i szkoleniach, m.in z logorytmiki, z diagnozy i terapii osób z uszkodzonym narządem słuchu, z pedagogiki zabawy czy diagnozy dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Prowadzi zajęcia logopedyczne z dziećmi przedszkolnymi. Na co dzień jestem mamą dwóch małych dziewczynek.

Aneta Babiuk-Massalska

Psycholog
Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Liczne dodatkowe kursy rozwijające, w tym Studium Pomocy Psychologicznej Instytutu Psychologii Zdrowia, szkolenie z zakresu mutyzmu wybiórczego, wybrane kursy pedagogiki Marii Montessori. Wspiera Rodziców, Dzieci i Nauczycieli: w przedszkolach, szkołach oraz podczas wizyt domowych. Prowadzi warsztaty, konsultacje, na których spotyka dorosłych otwartych na rozmowę i rozwijanie siebie jako opiekunów i mentorów młodych ludzi. Prywatnie jest Żoną oraz Mamą trzech Synów, jej pasją jest fotografowanie, ludzie i gra na niektórych instrumentach.

Marta Baranowska

Ceramika
Z ceramiką ma kontakt od dziecka, od kiedy Jej mama prowadziła pierwszą Pracownię Ceramiczną. To ona zaraziła Ją pasją lepienia z gliny i poznawaniem sekretów ceramiki. Wspólnie przekazują to innym do dziś. Od kilku lat prowadzi Pracownię GAGA w Zalesiu Dolnym. Jest osobą otwartą, komunikatywną i przede wszystkim kreatywną. Te właśnie cechy wykorzystuję w pracy z dziećmi najczęściej. Na zajęciach ceramicznych rozwija zdolności manualne, poprawia motorykę małą i rozbudza wrażliwość i wyobraźnię przestrzenną przedszkolaków.

Marzena Borowiecka

Rytmika, taniec, pianino
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach. W swoim dorobku edukacyjnym posiada wiele kursów doskonalących oraz kwalifikacyjnych, które mają pozytywny wpływ na jakość prowadzonych przez Nią zajęć: m.in. metody B.Strauss, C.Orffa, E.J.Dalcroze’a, muzyka przez ruch czy muzykoterapia. W swojej pracy zawodowej rozumie tkwiącą w dziecku potrzebę ruchu i aktywności. Poprzez zajęcia rytmiczne wychowuje człowieka nie tylko wrażliwego na sztukę, ale samodzielnego, inteligentnego, aktywnego, sprawnego fizycznie, przyszłego odbiorcę muzyki, a często jej wykonawcę i twórcę.

Magdalena Wojewoda

Glottozabawy
Pomysłodawczyni autorskiej metody pobudzania zdolności językowych u dzieci, autorka książeczki z płytą „GLOTTOZABAWY Z PIOSENKĄ”, lektor języka angielskiego i niemieckiego, glottodydaktyk, lingwista, pedagog. Współpracuje z profesorem Bronisławem Rocławskim – wybitnym specjalistą wychowania językowego dzieci, twórcą systemu edukacyjnego – glottodydaktyki. Wprowadzi Dzieci do krainy niezwykłych GLOTTOZABAW, które stanowią bazę prawidłowego rozwoju mowy dziecka i ułatwią przyswajanie języka ojczystego oraz obcego, teraz i w przyszłości.